zarainamerika.reismee.nl

Prom and more!

Hoi allemaal

Wat ben ik toch goed in het bijhouden van dit blog ding. Bereid jezelf voor op wat verhalen

Cool
.

Het einde is al bijna in zicht, over 27 ben ik op weg naar San Fransiscoooo. Nog maar 4 weekjes in Ohio en dan zit mijn jaar er alweer op. School is uit in 2 weken! Volgende week vrijdag en de maandag daarna zijn de examens en dan de week van 5 juni zijn de laatste presentaties en dan 5 juni is de laatste schooldag en zijn we klaarrrr. Oke, dan nu maar naar het interessante verhaal.

22-25 april gingen we met het roboticsteam naar St. Louis, Missouri voor Worlds. Ja, wereldkampioenschappen voor robots. Zoals ik in mijn vorige verhaal al verteld had, de robot was niet erg goed dus ons doel voor dit kampioenschap was om zo veel mogelijk informatie van de andere teams te krijgen. En we hebben natuurijk de toerist uitgehangen in St. Louis wat betekent dat we naar The Arch zijn geweest en door de straten hebben gelopen om maar niet in het stadium te zijn met de andere teams te zijn. Meer dan 600 FRC (First Robotics Competition), en zo'n 400 andere FTC (First Technoglogy Challenge) en FLL (First Lego League) teams. Je kunt je wel voorstellen dat er nogal wat mensen waren daar.

Verder heb ik nog geschaats met de exchange students uit Duitsland en Ecuador en afgelopen weekend zijn we naar Cedar Point geweest met mijn Ayusa CR en zijn familie en Duitse en Braziliaanse exchange students. 2 dagen achtbanen + 4 exchange students = tijd die goed besteed is.


Oh ja, Kelly had me uitgenodigd voor een verfgevecht met haar vrienden dus dat kon ik ook weer van mijn bucket list halen. Heel leuk maar mijn kleding heeft het helaas niet overleefd.

En natuurlijk het laaste, Prom! Prom was heel leuk. We waren op vrijdag om 12 uur vrij en ik ging met wat vriendinnen naar een vriendin haar huis om ons klaar te maken. Toen kwamen iedereens dates en was het foto tijd (die foto's komen later wel). Vervolgens moesten Teja en ik eerder weg om nog foto's te maken met Kelly en haar date (zo veel foto's!!) en toen we daar klaar waren gingen we naar prom. We kregen een 3 gangen menu (pffft) en aangezien er nog geen 100 mensen waren was de dansvloer heel klein maar het was leuk. Natuurlijk is mijn school niet traditioneel Amerikaans dus vergeleken met de verhalen van andere exchange students was het niet zo heel bijzonder. Na prom hebben we een beetje rondgelopen door het winkelcentrum om vervolgens weer naar mijn vriendin haar huis te gaan. We hebben een film gekeken en zijn toen overal in het huis in slaap gevallen.

Het is nu vrijdag, vandaag zijn er Metro Games (sportdag) en volgende week zijn de laatste lesdagen, daarna examens en presentaties en dan is school afgelopen en is mijn schooljaar op Metro afgelopen (hallelujah). Nog 2 weken in Ohio en dan op 18 juni op weg naar Californië!! En dan land ik op 29 juni op 7 uur 's ochtends op Schiphol en is dit avontuur weer voorbij.

Ik ga lekker het beste maken van deze laatste paar weken hier en ik zie jullie over 6 weekjes ofzo

Laughing
.

XOXO- Zarà

Song: See you again wiz khalifa

Reacties

Reacties

Luisa

Heb je het wel naar je zin daar???

Majda

Hey Zarà, wat een bezigheden weer! Drukke bedoeling hoor :-)
We zijn benieuwd naar de foto's van de Prom en heb je ook een foto van jullie robotje?
Nog even genieten en tot gauw! xoxo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active