zarainamerika.reismee.nl

Merry Christmas and a Happy New Year

Hoi allemaal!

Beetje lang niet geschreven...oeps! Ik wilde even wachten want zo veel gebeurt hier nou ook weer niet dus ik dacht: laat ik maar schrijven na kerst. Het is nu inmiddels 31 december dus het werd wel weer tijd.

De laatste keer dat ik schreef was 1 december geloof ik. Ik heb nu wel weer iets te vertellen. De week voor de vakantie had ik toetsweek/finals week. Altijd leuk om te zien dat mensen helemaal in de stress schieten voor 4 toetsen in een paar dagen terwijl jij er in Nederland op zijn minst 8 hebt. Nu gaat het hier om slagen of niet dus misschien slaat het toch ergens op. Nou goed dan. De Wellness, Engels en Scheikunde toetsen waren online, handig programma en nee, je kan niet vrolijk op het internet de antwoorden opzoeken. Zouden ze op het KKC ook moeten doen. Ik heb het geloof ik wel goed gedaan. (86% Wellness, 88% Engels, 81% Scheikunde en 68% Spaans) en mijn eindcijfers zijn ook allemaal hoger dan 70% dus ik vind het wel weer goed. Oh ja, en tijdens het Spaans examen stond er eten op een tafel voor in de klas dus dat was ook wel weer leuk.


De week voor de toetsweek hebben we de kerstboom versierd, Natalie en ik om de kerstboom heendansen natuurlijk. He je doet het goed of je doet het niet.

De vrijdag voor de toetsweek ben ik met een aantal vrienden naar een vriendin haar huis geweest. We hebben kerstversiering geverfd pizza gegeten en films gekeken. Redelijk Amerikaans toch? Al zou ik dat in Nederland ook wel doen.

De zondag voor de toetsweek waren en danslessen bij de kerk voor de High School groep en dat was leuk en vooral heel grappig.

Na de laatste woensdag voor de vakantie hoefde ik alleen nog maar donderdag terug te komen om andere toetsen opnieuw te maken of te verbeteren maar mijn Spaanse lerares was er niet dus kwam ik voor niks...Maar die middag zijn Hannah, ik en een paar andere vrienden naar het winkelcentrum geweest en dat was wel weer gezellig.

De zaterdag voor kerst hadden we een Gift Exchange met Saturday Nights. Dat houdt in dat iedereen een cadeau koopt van rond de 5-10 dollar en dan krijg je een nummer en dan kan je een cadeau kiezen. Het cadeau kan 3 keer afgepakt worden voordat je zeker weet dat je het krijgt. Er werden onder andere Krekels en goudvissen weggegeven...Ik heb 10 dollar gekregen, niet erg origineel maar wel functioneel.

Vorige week maandag (22-12) zijn we naar Zoo Lights geweest. De hele dierentuin versierd met lichtjes. Zo leuk en origineel bedacht! Dieren hebben we niet echt gezien

Tongue Out
.

Vorige week dinsdag was ik jarig dus kwamen er een paar vrienden naar ons huis ( wat niet vaak voorkomt aangezien we ver weg van ongeveer alles wonen

Cry
) en heb ik mijn verjaardag gevierd. Niet erg groots maar wel gezellig.

24 december was het Christmas Eve en gingen we, natuurlijk, naar de kerk voor de Christmas Eve service. Het was wel oke en daarna gingen we naar 'Buckeye Donuts' op de USO campus

Cool
.

DONDERDAG 25 DECEMBER. Kerst!!!! Gezellig cadeautjes uitpakken met de hele familie (inclusief oma en andere gastbroers). Heb leuke dingen gekregen en ben er blij mee.

Vrijdag zijn Bradley, 2 vrienden en ik naar Skyzone geweest. Trampolines, trampolines, trampolines. Leukleukleuk!

Afgelopen zondag had ik nog een Ugly Christmas Sweater Party van Kelly's (vriendin) High School groep. Was meer film kijken met een groep maar wel leuk.

Maandag heb ik geloof ik helemaal niks gedaan en gisteren ben ik met Kelly naar het winkelcentrum geweest.

Vandaag had ik geloof ik de vreemdste en meest chaotische skypecall ooit maar ik heb wel gelachen. Vanavond heb ik een New Years Eve feest bij Caroline en dan is het alweer 2015!

Oh ja! J-Term. Ik weet eindelijk (ongeveer) wat het is. Ik heb Government als Class en Spanish 3 als Independant Studies. Elke Maandag en Vrijdag hebben we van 8 tot 12 les op school, elke dinsdag en donderdag van 9 tot 1 thuis op de computer en elke woensdag independant studies. Ik heb er heel veel zin in want korte schooldagen zijn natuurlijk de beste schooldagen.

Ik geloof dat dit verhaal wel weer lang genoeg is geworden. Dag allemaal en tot volgend jaar! ( eindelijk kan ik deze grap maken hehe).

XOXO-Zara

Song: Owl City-Peppermint Winter

Reacties

Reacties

Mirella

Hoezoooo vreemde skypecall:-) de verbinding liet ons ook steeds in de steek en niet echt relaxed praten met zoveel "gekken" om je heen. Romi was wel erg onder de indruk van de call. Had het er nog zeker twee dagen over. Ze vond het echt zooo leuk om je weer te zien en te horen.
Veel plezier en dikke knuffel van ons!

Majda

:-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active