zarainamerika.reismee.nl

Jaaaaaanuari

Hoi allemaal

Het is ondertussen alweer bijna een maand geleden dat ik geschreven heb dus word het weer eens tijd voor een verhaal (het wordt niet zo lang want ik ben nogal wat vergeten).

J-term is begonnen en ik heb American Government. We hebben 3 dagen per week les op school van 8 tot 12 en 2 dagen per week thuis op de computer van 9 tot 12. Best wel leuk totdat je excursies hebt naar het Ohio Historical Center, The State House, The Federal House en nog ergens anders. Aangezien we die excursies op de dagen hebben dat we op de computer les hebben, is dat niet altijd geweldig. Ik had vandaag een test en moest alle 27 amendments van the Constitution. URGGGHHH. Het is natuurlijk wel leuk om korte schooldagen te hebben

Cool
.

Verder is het bouwseizoen van Robotics begonnen en ben ik daar dus ongeveer elke dag na school. En in plaats van een robot maken hou ik me vooral bezig met filmpjes maken en fundraising. Verder is het vooral heel gezellig

Smile
.

Ook heb ik een aantal sleepovers met Hannah gehad

Laughing
. Verder ben ik nogal vergeten wat ik gedaan heb dus vandaar dat deze blog zo kort is hahaha.

XOXO- Zarà


Song: Shawn Menders- Something Big

Reacties

Reacties

Marcel

Wanneer ga je naar Washington?

Majda

Lekker bezig hoor Zarà :D

Chantal

Niceee Zaar! Vind leuk dat je het nog steeds naar je zin hebt :) Begin je nederlands schrijven en spreken al weer beetje te vergeten ? :p Veel plezier dikke kuss

nettygeerking

leuk dat je het nog steeds naar je zin hebt.
ik kijk steeds naar je berichtjes
veel liefs van oma netty.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active