zarainamerika.reismee.nl

A very busy month

Hoi allemaal!

Het is alweer meer dan een maand geleden dat ik een verhaal geschreven heb en dat komt omdat het zo'n drukke periode is geweest (en omdat ik stiekem nogal lui ben), dus hier komt waarschijnlijk een lang verhaal. Of niet, geen idee eigenlijk. Dat weet ik nooit totdat ik klaar ben.

Ik zal beginnen bij het begin.

Woensdag 4 maart na school vertrok het robotics team naar Pittsburgh, Pennsylvania voor de eerste competitie. Na de hele maand januari aan de robot gewerkt te hebben, zou je denken dat het redelijk goed zou gaan...Ja niet dus hahahaha. Onze robot werkte helaas niet zoals we het hadden gepland dus erg hoog zijn we niet geeindigd. De competitie was op een universiteitscampus dus dat was redelijk leuk. Wat ik daar precies moest doen, weet ik niet maar het was ontzettend leuk. We waren weg van woensdagmiddag tot zaterdagavond dus het had een soort kampgevoel (behalve het feit dat we elke dag om half 6 op moesten staan en om 7 uur in de bus moesten zitten). Niet gewonnen dus, maar wel een hoop lol.

Twee weken later had ik Spring Break. We hadden heel veel boxen in huis dus ik moest, met behulp van Hannah natuurlijk, een fort maken van boxen. En natuurlijk hebben we daar in geslapen. Voor de rest heb ik niet heel veel gedaan tijdens Spring Break. Een paar keer naar het winkelcentrum en dat was het.

De week erna was een gewone schoolweek maar er was toch nog iets leuks. Er is iets dat 'Stem Rocks The Box' heet en het is een theaterproductie voor STEM scholen. Ik dacht: Waarom niet, dus schreef ik me maar in. Ik ga de hele productie filmen dus ik geloof dat dat wel leuk wordt.

30 maart tot 3 april was ik met andere uitwisselingsstudenten in Ohio een paar dagen in Washington D.C. We hebben een tour gedaan door the Capitol Building, we hebben de bibliotheek gezien en we hebben alle monumenten gezien geloof ik. En we zijn naar alle museums geweest.

Afgelopen zaterdag zijn we eindelijk verhuisd dus mocht je ons nieuwe adres willen hebben, stuur dan even een berichtje.

Ik geloof dat dat het wel weer was. Oh, het robotics team heeft vorige week een speciale award gewonnen zodat we naar de wereldkampioenschappen kunnen in St. Louis, Missouri over 2 weken dus dat is leuk. Schrijf ik later wel wat over.


XOXO- Zara


Oh ja, doordat de wereldkampioenschappen zijn, hebben we wat onverwachte hoge kosten dus mocht je geld overhebben, dat zou het heel erg gewaardeerd worden. De link is http://www.gofundme.com/r7g8x4mk

Bedankt

Laughing

The world is a book and those who do not travel only read one page

Reacties

Reacties

Majda

Wauw Zara! Lekker bezig hoor :-)
Jammer dat jullie robot niet deed wat de bedoeling was!
Heb je in een box geslapen? waren die van karton?
En ook nog een hele productie filmen! wat een uitdaging :-)
Supertof dat je zoveel cultuur opsnuift. Geniet ervan. Dikke kussen van ons allemaal! XXXXXXXXXXXX

Lisa

Hi Zaar,

Volgensmij heb ik al een tijdje niet gereageerd. Oepsie.
Dat je op een Exchange ding bent en dan nog moet verhuizen x) Kan opzich natuurlijk leuk zijn, volgens mij zijn Amerikaanse huizen best cool. (Kan je echt een gat in de muur trappen? Aan de andere kant... Beter maar niet proberen xD)

Anyways, supercool dat je aan wereldkampioenschappen meedoet.
Ik heb je al een jaar niet gezien maar ik moest wel lachen dat je niet precies wist wat je moest doen bij die competitie. Echt het gevoel dat dat iets is voor jou (Of ben ik dat?)

Veel succes en veel liefs, :3

netty

hallo fijne meid
je zult heel wat te vertellen hebben als je thuis komt geweldig dat je het zo leuk vind gr.oma netty

Luisa

Robot deed niet wat jullie wilden, niet hoog geëindigd, dus welk robotics team heeft die award gewonnen en waarom dan?? Hoe is het nieuwe huis en hoe gaat het met je gastgezin? Nog steeds zaterdagavond op pad met Nathalie? Pasen gevierd?

Mirella

Hee Zara,
Tjonge wat een bezige bij. Wat moest de robot eigenlijk doen wat ie uiteindelijk niet deed:-) Leuk een nieuw huis en dan ook een nieuwe kamer? Geniet van alles wat je kan en mag doen want dat nemen ze je nooit meer af. Dikke knuffel van ons, Mirella, Ron en Romi

Chantal

Jajaaa laat ik ook eens even van me laten horen. Super om te horen dat het zo goed met je gaat. Denk dat je veel zal missen als je weer in Nederland terugkomt ;). Supervet wat jij allemaal meemaakt. Hoop als je thuis bent veel foto's te zien ofcoursee. Ook van de robot ;) Luff ttyl

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active