zarainamerika.reismee.nl

Feeeebruari

Hoi allemaal,


En het is alweer een maand geleden dat ik geschreven heb, oeps. Zo veel doe ik eigenlijk niet dus jullie missen helemaal niks

Tongue Out
. Ik ga eens kijken wa ik allemaal nog heb weten te onthouden.

J-term is afgelopen (Eindelijk) en ik heb dus geen American government meer, gelukkig want zo interessant vond ik het nou ook weer niet. Ha. Ik heb het afgesloten met een 74% en aangezien dat een C is (iets van een 6-7) vind ik het wel weer prima. Het tweede semester is begonnen en mijn nieuwe vakken zijn:

1: Geometry. Wiskunde. Ik geloof dat ik meer dan de helft van die klas al 2-3 jaar geleden gedaan heb dus dat komt wel goed geloof ik.

2: Internship. Stage. Min of meer. Je krijgt een 'mentor' en dan doe je dus een soort stage ( minimaal 60 uur) en je leert hoe je je moet gedragen in een bedrijf dus je moet je weer vrolijk aan de dresscode van Metro houden. Geloof me, ik ga veel missen als ik terug ben in Nederland, maar die dresscode is niet een van die dingen.

3: Mechatronics. Uhm hoe ik dit moet beschrijven weet ik niet precies maar je leert om verschillende dingen te bouwen. We zijn deze week begonnen met een glidervliegtuig en het doel is om het zo ver mogelijk en zo lang mogelijk in de lucht te houden. We zien wel wat daar van komt want zo technish ben ik nou ook weer niet.

4: 3D-art. Spreekt wel voor zichzelf geloof ik. Het eerste project in om een abstract kunstwerk van papier te maken. Ik zal er wel een foto van maken als het af is.


Vrijdag op zaterdag 6-7 februari hadden we de girls overnighter met de meiden van de saturday nights youth group dus dat was wel weer gezellig. Verder was de week erna niet zo leuk. We hadden een begrafenis van de buurjongen (14) en dat was redelijk onverwacht. Verder gaat het deze week wel prima.

Het bouwseizoen van Robotics is vanavond afgelopen dus ik hoef alleen nog de video af te maken (hoera voor uitstellen). We hebben de eerste competition in Maart. 4-7 maart zijn we met het team in Pittsburgh, Pennsylvania dus we missen een paar dagen school (wat we natuurlijk heeeeeel erg vinden). 16-20 maart is het Spring Break en daar heb ik dus geen plannen voor maar aangezien ik niet zo'n zin heb om in Ohio te blijven komt dat vast wel goed. En na Spring Break heb ik een week school en dan ga ik naar Washington D.C. terwijl iedereen dan school heeft. Hahaha maar het kost 50 dollar dus mijn gastmoeder had me zelfs daarheen gestuurd als de school geen toestemming had gegeven.

Oh ja, bedankt iedereen die me ooit een kaartje of pakketjes heeft gestuurd. Helemaal geweldig. :). Ik geloof dat dat het wel weer was en aangezien het nu 10 voor 8 in de ochtend is, het -18 graden is en ik al op school ben sinds kwart over 7 ben ik nu wel weer klaar met schrijven.

XOXO- Zara

Fifth Harmony- Sledgehammer.

PS: We hebben een fundraiser voor het kinderziekenhuis hier dus mocht je iets willen doneren, hier is de link. http://www.helpmakemiracles.org/index.cfm?fuseaction=donorDrive.participant&participantID=309951

Reacties

Reacties

Majda

lekker bezig hoor! ik zie uit naar de foto van je 3D kunstwerk :-) Have Fun ;-)

Mirella

Ziet er uit als een redelijk druk programma ook al vind jij van niet. 3D project lijkt mij cool. Geniet!

Magdali

Klinkt een heel stuk leuker dan wat je het eerste semester moest doen!! :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active