zarainamerika.reismee.nl

Storing

Hoi allemaal


Dusse...door een storing van reismee is mijn vorige blog helemaal verdwenen

Cry
. Jaja huil huil snik snik. Nou ja maakt ook niet uit
Laughing
. Goed ik heb dus vanochtend gehoord dat ik geplaatst ben
Laughing
yaayyy. Ik kom in het plaatsje Plain City (haha) in de staat Ohio vlakbij Columbus (grote stad). Mijn gastgezin bestaat uit een vader Brian, moeder Lisa, broertje Bradley (14), zus Natalie (17) en een hond
Tongue Out
. Ze hebben ook nog 2 zoons die niet meer thuis wonen. Mijn school heet Metro Early College High School en is ook in Columbus en hij is op de campus van de Ohio State University. Er zitten ongeveer 400 leerlingen op die school waaronder mijn gastbroertje, dus dat is ongeveer 4x zo klein als mijn school hier. Mijn gastvader geeft science op mijn school en dat is één van de vakken die ik waarschijnlijk krijg...yay...want ik ben toch zo ongelooflijk goed in science en wiskunde-achtige dingen haha. Ach ja, als ik dan bijles nodig heb dan komt dat helemaal goed. Verder is het gastgezin heel actief en sportief dus ik hoef me daar niet te vervelen en misschien pas ik de kleding die ik meeneem aan het einde van het jaar zelfs nog! Komt dat even goed uit
Tongue Out
. Ik ga waarschijnlijk volgende week woensdag (13 augustus) weg en dan ga ik eerst naar NYC met een groep exchange students en dan vlieg ik zaterdag door naar Ohio. Leuk allemaal. Als je graag op de hoogte wil blijven van wat ik allemaal doe, kan je je email in het adresbalkje rechts zetten en dan krijg je automatisch een mailtje als ik een verhaal heb geschreven of foto's heb geplaatst.

Nou dat was het voor nu :)

XOXO-Zarà

Oh ja, in plaats van een quote ofzo, ga ik nu onder elk verhaal een liedje zetten (wat waarschijnlijk niks met de situatie te maken heeft ofzo maar meer omdat ik het leuk vind)
. Dus nu : Owl city- Shooting star

Reacties

Reacties

marcel

Leuk idee Zarà, klinkt allemaal goed.

Mirella

Haa die Zara, klinkt helemaal leuk. Spannend allemaal maar ik weet zeker dat je veel plezier gaat hebben.
x

Neighbor Fonz & Mary

Hellio there Zarà,

Waai wishen joe a all zhe best!!

Have lots of fun and enjoy all the good things.
It's a big step for a big girl in a big country, starting in the Big Apple. Dus eigenlijk ga je naar het nieuwe Amsterdam waar ze ook een brede straat hebben, Haarlem, Vlissingen, Breukelen en een Walstraat. Jan Kees kennen ze daar trouwens ook (Yankee). Dat schept een band.

Remember: If you ain't Dutch, you ain't much!

Chantal

Ik ga je ongelooflijk erg missen. Loveyousomuch :*

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active