zarainamerika.reismee.nl

Ahhhhh

Hoi allemaal,


Vandaag was mijn laatste dag in Nederland...Alle koffers zijn ingepakt en ze staan beneden. Morgenochtend vroeg ( 5.15 ofzo) vertrekken we naar Schiphol. Gelukkig komen er een paar vriendinnen om me nog uit te zwaaien.

Afgelopen zaterdag had in mijn 2e afscheidsfeestje en dat was heel gezellig en nog niet zo zwaar, maar nu zit ik met tranen in mijn ogen achter mijn computer dit verhaal te typen.

Cry
Afscheid nemen van mijn ouders en broertje wordt het allermoeilijkst. Maar ik zie ze over 10 maanden weer en gelukkig is er skype
Smile

Mijn gezin in superlief en we hebben al een paar keer geskyped dus dat komt helemaal goed.


Morgen gaan we naar New York met een andere groep gekken die besloten dat dit een goed idee was om vervolgens donderdag en vrijdag een speed orientation/sightseeing tour door New York te doen. Zaterdag zal ik doorvliegen naar Columbus, Ohio waar mijn gastgezin dan op me wacht.

Ik heb er ontzettend veel zin in maar ik ga iedereen ook heel erg missen. Volgende verhaal zal in plaatsen als ik in mijn nieuwe huis ben.


XOXO- Zarà

Kiss


Song: Wings by Little Mix

Reacties

Reacties

Olga

Heeeele goede reis en veel plezier in New York en bij je gastgezin! :D

xx olga

Thierry

Hele goede reis zará. En maak er een prachtige tijd van

Dennis

Ik ben niet zo belachelijk vroeg mijn bed uit als Chantal, maar ik wil je ook nog even(aan de late kant maar heyy, het is iets) een goede reis wensen ^-^ Maak er, zoals eerder vermeld, een mooie tijd van en een prachtige ervaring. Als je maar vriendelijk blijft komt dat wel goed ;p Super veel plezier, en tot volgend jaar!

Lisa

Omg Zaar je maakt mij nu ook aan het huilen x) Zo veel plezierrrr, ah ik kan niet wachten tot ik de foto's ga zien!! :)

Marcel

Hi Zara, was erg leuk vanochtend met je vriendinnen op Schiphol. We zijn bijzonder trots op je, veel plezier en groetjes aan de familie Rohrig.

Mirella

Hee Zara, kan mij voorstellen dat het even moeilijk voor je is om afscheid te nemen van je ouders en broertje maar jeee wat ga jij een mooie ervaring tegemoet! Ook wij allemaal gaan je natuurlijk missen maar zullen je steeds blijven volgen op je weblog en zullen wij op de hoogte gehouden worden door Marcel en Luisa. En je weet het...als er iets is....Oma en ik springen op het vliegtuig en komen je zo ophalen;-) Wij zijn trots op je dat je deze uitdaging aangaat, geniet met volle teugen en wij zijn in afwachting van je volgende verhaal. x van Mirella, Ron en Romi

Magdali

Wij gaan je ook heeeeel erg missen, maar ik weet zeker dat je een fantastische tijd zult hebben (met hele leuke schoolvakken zoals science ;) )!!!

Chantal

Meiss ik weet hoe zwaar het vanochtend was en ik heb zelf ook een traantje gelaten. Ik mis je ontzettend nu al maar jij gaat daar rocken. Ik zie je snel weer en maak er het beste van moet goed komen :) Snel skypen dikke kus xx

Ton Holslag

Heel veel plezier. Leuk, gisteren ff chatten op FB.

Majda Agosti

Hi Zara, je zal al aardig wat vlieguurtjes achter de rug hebben! Hoop dat je een supertoffe tour in New York hebt en dat de vlucht as zaterdag naar Columbus voorspoedig verloopt. Groetjes en liefs van ons :-) X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active