zarainamerika.reismee.nl

Halloween, spirit week and more...

Hoi allemaal

Ik ben een beetje aan het proberen om wat vaker een blog te schrijven maar ik vergeet redelijk vaak wat ik gedaan heb, dus heb ik besloten om het op te schrijven haha. Komt ie.

Vrijdag 24 oktober gingen Bradley, Ben, Myles, een andere vriend van Bradley, Hannah en ik naar de cornmaze want Bradley was nog niet geweest en Hannah wilde ook mee dus ging ik ook maar weer mee. Haha nou daar had ik geen spijt van. Ik moet nog steeds lachen als ik terugdenk aan wat er gebeurt is daar

Laughing
. We hebben mais geschoten, in een kleuterkoeientrein gezeten, een hayride gedaan, een maisbad gehad, een pompoen uitgezocht, hooivolleybal gespeelt, zijn verdwaald in een maisdoolhof ennnnnn het beste van alles: we zijn weer door de haunted maze gegaan. Laat ik even vertellen hoe dat precies ging want het ging niet helemaal vlekkeloos.

Ben, Myles en ik waren al in de haunted maze geweest dus we wisten al ongeveer wat er ging gebeuren ( wat dus voor geen meter hielp maar het gaat hier om het idee). Dus wij met z'n zessen het doolhof inlopen, staat daar een vent met een kettingzaag. Wij allemaal rennen natuurlijk en Bradley's veter blijft haken achter een maiskolf terwijl hij zich aan Myles vasthoudt, Bradley valt, trek Myles met zich mee, Ben valt over ze heen en Bradley's andere vriend ook, vervolgens vallen Hannah en ik boven op ze dus daar liggen we dan, een stapel van 6 gekken die achtervolgt werden door een man met een kettingzaag. En natuurlijk lagen we precies voor de gorillavent dus wij allemaal schreeuwen en proberen op te staan. Note: opstaan is lastig als je met z'n zessen boven op elkaar ligt. Duurde een tijdje voordat we weer verder konden lopen (rennen als je het mij vraagt). Wij verder lopen/rennen, komt er nog een vent met een kettingzaag, wij schreeuwen en rennen en alles en Hannah rent voor ons uit alsof ze achtervolgt werd door een vent met een kettingzaag. Oh wacht... Maar goed, Hannah dus rennen en ze rent tegen 3 andere engerds aan, schreeuwt, draait zich om, schreeuwt nog een keer, draait zich weer om en tackelt een maiskolf terwijl de iemand anders wegduwt. Ik zit hier nu lachend dit op te schrijven ahahhahaa. Dat waren onze avonturen in de haunted maze. Doen we niet nog een keer.

Hannah bleef slapen en zaterdag gingen we op de fiets ( ahahhaa excitement!!) naar een thrift store waar ik wat kussens voor op mijn bed, een plank voor in mijn kamer, wat stof voor onze halloweencostumes, 3 kaarsjes en wat andere goedkope troep heb gekocht. 's avonds hadden we een harvest party bij iemand van saturday nights thuis dus gingen we daar heen. Was leuk leuk leuk

Smile
.

Zondag ging ik eerst mee naar de kerk en daarna kwam Paul van Ayusa me ophalen om te helpen met een Trunk or Treat bij zijn kerk. Trunk or Treat is Trick or Treating maar mensen versieren de kofferbak van hun auto en de kinderen doen spelletjes. Ja, ik had niet veel tijd voor huiswerk dat weekend...

Afgelopen week was het spirit week op school dus ehh, verkleden dan maar? De thema's waren:

Maandag : Breast cancer awareness day, wear pink.

Dinsdag: Favorite team day

Woensdag: Favorite character day

Donderdag: twin day

Vrijdag: Back to the 80s

Ik heb maandag, dinsdag en donderdag mee gedaan want ik had niks voor een character en niks voor 80s. Ook moesten we een dollar per dag betalen als we meededen. Er waren helaas niet zo heel veel mensen die meededen.

Afgelopen donderdag ging ik Trick or Treaten met Bradley en een paar van zijn vrienden en Hannah in Upper Arlington (rijke buurt

Money Mouth
). Hannah en ik waren Minnie Mouse. Geen commentaar, we waren ten minste geen katten ofzo. Het was heel leuk en ik heb heel veel snoep om naar Nederland te sturen haha.

Ik geloof dat dat het wel weer was met al mijn fantastische avonturen. Sorry voor dit belachelijk lange verhaal maar ja, dat gebeurt er nou als je het te druk hebt

Wink
. Ik zal ook weer wat foto's plaatsen.

XOXO-Zara

Song: Owl city- Galaxies

Reacties

Reacties

Lisa

Die maze klinkt zo cool!!
Zie het helemaal voor me haha :p
Hoe was Halloween verder? Zijn er echt mensen met van die geweldige doodenge pakken enzo? Of was het meer leuke dingetjes als Minnie Mouse enzo :)
Btw, is daar ook de kerstgekte al? Het westwijkplein hier is al versierd xD
Dikke knuffel!
Lies

Dennis

Een stel gillende keukenmeiden in een doolhof.. Klinkt.. Leuk. Hahah nee leuk om te lezen ^-^

Je maakt zo iig keertje écht halloween mee..

HEY LISA ZOMAAR ZEG JE DAT. IK HAD DIE FOTO GEMAAKT IK HEB DAAR PATENT OP!

marcel

Super goed om te zien en te horen dat je het zo leuk hebt, geniet ervan.

netty geerking

leuke avondturen om mee te maken geniet maar
dit kan niemand je weer af nemen..groeten oma netty.

Ellen Holslag

Dat 'cornmaze' verhaal is er zo eentje in de categorie "daar had je bij moeten zijn" ????. Leuk allemaal om te lezen!

oma boot

Leuk om van alles en nog wat over je te lezen.
We zijn trots op je; goed gedaan meissie!!!!!!!
Pakketje + brief is onderweg dus.....

Lieve groet vanuit landsmeer

Mirella

Even een late reactie van mijn kant...druk, druk, ach je kent het wel. Wat een verhaal!! Ik zou helemaal gek worden! Maar ik kan mij zooo voorstellen dat jullie ontzettend gelachen hebben (achteraf;-) Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet van alle leuke dingen die op je pad komen. xxx van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active