zarainamerika.reismee.nl

November, Thanksgiving and Black Friday

Hoi allemaal

Sorry dat ik zo lang niet heb geschreven maarrrrr nu komt een extra lange blog dus ik denk dat dat wel oke is zo. Ik heb een hele maand om in een verhaal te proppen dus hier komt het.

Ergens in oktoberhadden we Natalie's Cross Country dinner. Dat is een avond waar alle Cross Country mensen een soort diploma/certificaat krijgen met hun PR's en al dat soort dingen en de ouders en familieleden zijn er ook en iedereen neemt eten mee dus dat was heel leuk.

Ergens in het begin van oktober was er een hele mooie zonsondergang dus waren Natalie, Bradley en ik het dak opgeklommen om foto's te maken. Hehe.

Ook gingen Natalie en ik met de youthgroup van church op een fall retreat/kamp dus dat was heel gezellig. We hebben veel lol gehad en veel gedaan. De main reason was om dichter bij God te komen en je relatie met hem sterker te maken maar ik heb gewoon de spelletjes gedaan en me niet zo op gefocust. Dat was dus een heel weekend

Smile
.

Een week later had ik een filmavond op vrijdagavond bij Alicia met Hannah, Aarti en Katie. We hebben films gekeken en spaghetti en koekjes gemaakt.

Dee zaterdag daarna na Saturday Nights zijn we met een groep naar High Street ( straat bij de OSU campus waar mensen uitgaan enzo) om, ja, cookies te kopen. Maar het waren geen saaie cookies maar superlekker en vers en jammie en yum cookies. Geslaagde avond zeg ik zo maar.

Weer een week later had ik een filmavond ( op vrijdag ) bij Aarti. We gingen eerst naar de bioscoop voor Mockinjay part 1 (aanrader!!) en daarna naar haar huis om vervolgens te eten en nog meer films te kijken. Ja, als je dan toch in Amerika bent he...

De vrijdag bij Aarti was de laatste schooldag voordat we een week vakantie hadden. Hoera! Die vrijdag op school hadden we een korter rooster zodat we aan het einde van de dag tijd hadden voor de Fall Party die door een van de Advisories was georganiseerd. Er was een trefbalveld in de school en sommige leraren moesten een Just Dance 4 battle doen. Ik geloof dat dat een fantastisch begin was van de vakantie. Leraren die Just Dance 4 spelen...Moeten ze op het KKC ook eens doen, zou dat niet leuk zijn? Daarna was er een danceparty en ging ik dus met Hannah een Aarti naar Aarti's huis.

In de vakantie heb ik 2 pakketjes ( !!! ) van mijn ouders en opa en oma gehad dus DANKJEWEL

Kiss
KISSES AND HUGS AND LOVE TO YOU GUYS en nog niet alles is op dus ik ben goed bezig. Hier een schema van mijn vakantie

Vrijdag ( schooldag ) : Fall party en sleepover bij Aarti.

Zaterdag : Lazy day en Saturday nights

Zondag : Lazy day again en mijn haar geverfd ( ... )

Maandag : Huiswerk en Tumbling

Dinsdag : Natalie schaduwen op haar school ( kijken hoe haar school werkt) en naar een klimmuur in de avond. Leuk leuk leuk.

Woensdag: Fietsen met Natalie en wat andere dingen die niet interessant zijn.

Donderdag: THANKSGIVING!! We gingen naar Caitie's ouders ( Brandon's ( hostbrother) wife ) en we waren met 17 mensen en we hadden veel eten jumjumjum.

Vrijdag: BLACK FRIDAY. Ik ging met mijn hostmom naar Target ( soort bijenkorf achtig iets) en heb een vest, kerstcadeau voor Natalie en een nieuw paar laarzen gekocht. Daarna gingen we naar Easton ( winkelcentrum ) en heb ik een kerstcadeau voor Bradley gekocht en kleding voor mezelf... Het was heel rustig ( wat vreemd was ) dus dat was heel fijn.

Zaterdag: Afspreken met Hannah. Naar de thriftstore en films kijken en Mario Party 8 spelen.

Zondag: Kerk en lunch met Janelle. En daarna een beetje rondgehangen en huiswerk gemaakt.

Dat was het geloof ik wel weer. Was dat lang genoeg? Ik geloof dat december ook een leuke maand wordt dus er komt vast wel weer een verhaal.


XOXO- Zarà


Song: Owl city: Tokyo of Taylor Swift: Blank Space

Reacties

Reacties

marcel

Vreemd dat het op black friday zo rustig was in het winkelcentrum, hier zagen we alleen maar chaos op het nieuws en mensen die vochten voor de artikelen met extreme kortingen. Klinkt allemaal weer prima, have fun.

m.agosti@upcmail.nl

Best wel een drukke planning Zará. Wel fijn om te lezen dat je het gezellig hebt. Lieve groeten van ons allemaal. XXXXXX
Noël, Majda, Varuna & Sky XXXXXXXXXXXXXX

Ton Holslag

Niet hoeven vechten??
Leuk verhaal weer

Jon

As we are part/whole American, we love Thanksgiving and are sad to have missed it again this year. You did not miss it but it was your first so we envy you! Hope you enjoyed it and understand the meaning as it is more than just good food!! Black Friday is normally CRAZY, so lucky you that you had the store to yourself! After Christmas it will be again CRAZY (everybody needs to exchange their gifts) so be curious how you will experience that! Have fun and keep the stories and pictures coming!

netty geerking

dag lieve meid
bedankt voor je mooie kaart met foto geniet maar van de
geweldige tijd ik heb de hint begrepen en het komt z.s.m.
veel liefs van oma netty.

oma marleen

Hoi grietje,
Wij zijn heel blij met je laatste foto en ze staat bij de rest v.d foto's, vanaf je vertrek naar the States.
We zien duidelijk een verschil en ze geeft aan, dat je het erg naar je zin hebt!!
Gaan zat.bij Thierry naar zijn voetballen kijken,daarna bij jullie thuis eten en opa gaat dan met je vader naar de Arena.
Nog bedankt voor de "te gekke kaart"voor opa zijn verjaardag;lief hoor.Hug van Opa en Oma voor jou.

Rob en Anita

Hay lieve Zara,
Wat een leuke verhalen allemaal. Je begint al echt amerikaans te klinken. Het ziet er wel naar uit dat je het hartstikke naar je zin hebt en zo te horen hoef jij je niet te vervelen. Dit is een bijzondere dag en willen je dan ook feliciteren met de verjaardag van Thierry. Wij denken aan je dikke knuffel Rob en Aniet.

Marie-Louise y Fons

Hello dear, wát een story's allemaal en een heleboel woorden waar ik nog nooit van heb gehoord. Wij zijn een beetje laat met de reactie, was even zoeken in archief naar de log, sorry! Wat wij in ieder geval uit je verhalen vernemen is dat je je al behoorlijk als een vis in het water voelt daar en veel vrienden hebt. De nodige tradionele festijnen achter de rug en dan komt de Kerst en New Yearsday er ook nog aan! Poeh poeh! Wij wensen je een super kerstvakantie toe en veel groeten van nr 7

Rob en Aniet

Lieve Zara,
Eindelijk Sweet Sixtien Hartstikke Gefeliciteerd met je verjaardag. Je zult nu wel lekker vakantie hebben geniet en maak er een mooie dag van wij toosten op jou liefs van ons

Marie-Louise en Fons

Hello Ho ho ho, congratulations miss Zara! Wij wensen je een superformiweldigeindefantakolosachtige dag! Wat vliegt de tijd. Je zult het vast enorm naar de zin hebben. Ouderkerk zo rond de kerst... Je zou er bijna voor op wintersport vluchten. Hier geen sneeuw. Bijna 10 graden. Belachelijke temperaturen. Vandaag nog geprobeerd te schaatsen op de Bullewijk maar het ging weer niet.blup. Geniet meid en veel liefs.??????????????????????????????????????????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active